آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

روزهای بهاری و تابستانی 94 که گذشت

1394/5/30 16:13
نویسنده : مینا حسینی
1,252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردونه ی خودم بعد روزها تاخیر مامان در وبلاگت و خیلی خیلی معذرت میخام که انقد دیر اومدم فدای چشمات بشم توی این مدت راستش بیشتر تنبلی بود توجیح نکنم اما خب ماه رمضون و پرانرزی بودن تو که روز به روز هم بیشتر میشه مامان واقعا خسته میشه کمتر سراغ نوشتن اومد گلبرگم

اما قول که سعی کنم تکرار نشه و اما روزهایی که گذشت رو نمیتونم خلاصه کنم توی یه مطلب اما سعی میکنم برات تا جایی که در توانم هست برات بنویسم

و اما در 39 و 40 ماهگی پسمل خوشگل من که توی خرداد ماه و تیر ماه بود با بازیهای روزانه توی خونه با همدیگه و کتاب خودندن که جدیدا خیلی خیلی زیاد دوست داری مدام میخای که برات بخونیم و کتاب جدید تقاضا میکنی که این خیلی من و بابا رو خوشحال میکنه برنامه کودک که فعلا عاشق کارتون رباطها ینی بالغ بر هزاران بار هر کدومش و نگاه میکنی و من و بابایی و خودت تک تک جمله هاش حفظشون شدیم و این جمله معروف توی در این برهه زمانی ربا اتش حالت ترکیبی ادغام دست اتشین ینی عاشقتم پسملم وقتی با خودت بازی میکنی اسم انواع رباط هارو میبری من و بابایی کلی حال میکنیم برات عششششششقیییییی مامان جون.

قشنگ مامان و بعدظهرا هم معمولا دو تایی توی پارک میرفتم یا شما به دو چرخه سواری مشغول بودی و به قول خودت کلی یاد گرفتی پا بزنی دیگه بابا جهان باید یه دونه بزرگشو بخره برات.و مدام دنبال این بودی که یه دوست پیدا کنی و هر روز بهم میگفتی مامان بدو بریم پارک که دوستام الان میان و بدون اینکه باهاشون حرفی بزنی دنبالشون میدوویدی و قاطی بازی میشدی.

عاشق عکاسی بیش از حد مدام دوربین به دستی نازدونه مامان و رنگ بازی با انگشت بازیهای بدو بدو و بپر بپر ینی دیووانه وار بارها توی روز مامان باید بازیشو باهات انجام بدی به این صورت که بدوویم بعد بپریم بعد برقصیم بعد بخابیم بعد بشین پاشو ینی انرزی تموم نشدنی

عاشق شعر خوندن به قول خودت دوست داری بری کلاس موسیقی که من و بابا به فکرش هستیم و تحقیق در موردش مدام به ما میکی برام شعر با ریتم بخونیم یا خودت شعرای انگلیسی که تو اسباب بازیات داری حفظ شدی و میخونی.و اما بقیه همراه با عکس.

توی پارک که برا خودت همبازی به اسم ارمین که مدام بهش دستور میدادی و عصبانی میشدی و توی این مدت سعی کردم بیشتر تورو پیش بچه ها ببرم تا یاد بگیری بازی با دیگران رو قربون اون خودخواهی کوچولوت برم

 

و همیشه اینجا کلی زور و بازو به رخ میکشی که شما قوی هستی و کلی باید اینجا بازی کنی

 

واما این بازی پریدن از توی حلقه ها و پاهات توی گونی بازی خرگوشی از بازیهای مورد علاقه این روزهای شما

 

 

و پارک بدون بلال امکان نداره مامان جون .و همیشه این حرفت بعد خوردن عالی بود مامان جون دستت درد نکنه منو دیوونه و خستگی از تن مامان همیشه خسته درمیاد نفسسسسسسسسسسسسم

و پسر من اسباب بازیاش همون چند روز اول استفاده داره و تا زمانی که به قول خودش نی نی نیاد خونه کاربردی نداره براش فقط عاشق دوویدن هر چی بازی دوویدنی ینی وقتی میرین بیرون به حال بابا جهان عزیزم دلم کباب میشه چون جونی براش نمیمونه خخخخخخخخ

 

پسرکم توی این دو ماه گذشته که قید کردم شیرین زبونیات که دیگه حد نداره سعی میکنم توی پستای دیگه برات بگم تلاش خودمو کردم اما گذشت زمان خیلی چیزا از ذهن مامان پاک گرده و ببخشید بوسسسسسسسسسسسسس دردونه ام

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان راحله
30 مرداد 94 17:11
مامانی
20 مهر 94 15:30
خیلی ناز شده..قیافش خیلی خاصه...
دایی محسن
3 آبان 94 15:15
دایی جون مامانت دیگه ب اینجا سر نمیزنه،بهش بگو مطلب بذاره
مامان فرزانه
25 آبان 94 17:25
سلام مامان آرتین ماشالا به این پسملی نازتون لطفاازوبلاگ منم دیدن کنید حتما به دردتون میخوره منتظرنگاه گرمتون هستم
farsaniha.ir
5 بهمن 94 9:56
سلام طرح رایگان طراحی آتلیه کودک برای عکس فرزند دلبند شما ،برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.farsaniha.ir مراجعه نمایید .