آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

بدون عنوان

1393/9/26 11:45
نویسنده : مینا حسینی
232 بازدید
اشتراک گذاری

 

کودکم آرام آرام قد می کشد و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوم

 

او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه می کنم

 

او می خندد و من از شوق ِ حضورش اشک می ریزم

 

او آرام در آغوشم آرام می گيرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شوم

 

او پرواز می کند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند

 

او بازی می کند... کودکانه... می پرد ...حرف می زند...

 

به زباني كه كسي جز من نميفهمدش.......و طبیعت را حس می کند! خدا را می بوید!

 

و من... کودکانه... در سایه بزرگیش پنهان می شوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم!

 

دوست داریم نفسم

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان روشا
27 آذر 93 20:54
خیلیجذاب نوشتی پسل ناز درپناه حق تنت سالم ولبت خندون گلم
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
27 آذر 93 23:32
دو قدم مانده به یلدا به شبی خاطره انگیز و بلند به سپیدی به زمستان و اناری که دلش قصه یک رنگی ست یلدای دلتان شاد و پر نور باد kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه) kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان)
مامانی
1 دی 93 14:09
رومینا
2 دی 93 11:02
خیلی زیبا نوشتی عزیزم
رومینا
2 دی 93 11:03
عکسهاش فوق العاده هستن خیلی زیبا هستن ببوس شازده پسر رو
خان دايي
3 دی 93 19:34
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووااااااااااي خان دايي جوووووووووووووووووووووون عاشششششششششششششقتم (يه دونه اي صرفا برا نمونه اي)