آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

بهانه گیرهای آرتین کوجولوبرای رفتن مامانی

1393/9/12 16:09
نویسنده : مینا حسینی
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان دیگه از کوجکترین فرصت نبودنت استفاده میکنم که چند کلمه ای برات بنویسم

مامانی هم دیگه بعد چند روزی موندن از پیشمون رفت پسمل ناز من که کلی به مامانی عادت کرده تا حرف گرفتن بلیطو رفتن میشد حسابی شاکی میشدی تو این روزا همش با هم بازی میکردین و اگه من بیرونم میرفتم بهونمو نمیگرفتی چون حسابی با مامانی بهت خوش میگذشت انواع بازیا به قول مامانی بازیه شیرازی.

دیگه با کلی خاطره دوباره از پیشمون رفت یکی از حاطرهای شیرین این بود که شبا سریال دولت مخفی در مورد جنگ ایران عراق شما لباسای عراقیا تو ذهنت بود بیرون با مامانی مسابقه دو گذاشته بودی میدویدی یهو شما که جلو بودی یهو چند تا سربازو دیدی برگشتی عقب سمت مامانی گفتی عراقیا مامانی فرار اسلحله هم داره انقد خندیدیم با مامانی که نگو قربونت برم حالا هرچی توضیح میدادیم شماهمون تو ذهنت بود فایده نداشت

قصه خاله سوسک که شبا باید اول مامانی برات میگفت بعد میخابیدی قایم موشک ماشین بازی و.......

خلاصه قربونت برم شب که مامانی بلیط داشت توی ترمینال با جدا شدن از مامانی چنان گریه کردی که نفست بالا نمیومد مامانی برگشت آرومت کرد که بره دکتر زودی میاد تا رسیدی خونه اتاقو که همیشه مامانی میخابید نگاکردی با بغض چرا الکی میگین مامانی رفته نمیاد بعد کلی خسته بودی خوابت برد منم کلی بغض داشتم اما به خاطرت آروم بودم فردا صبح به محض بیدار شدن گریه مامانی کجاست بابا که نبود تو گریه کردی من گریه کردم تا خوابمون برد دیگه همش این چند روزه منتظرشی میگی مامان بارون میاد مامانی خیس نشه میاد صدای پا میاد وای مامانی اومد تا از بیرون میای مامانی خونه است قربونت برم الهی که انقد غصه میخوری این روزا هم میگذره انشاله دوباره زودی زود میبینیش فدای چشمات.

 

دوست داریم همه زندگی بابا و مامان

 

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله زکی
12 آذر 93 16:48
سام عشق خاله خوبی دلم برات خیلی تنگ شده...ایشالله زودزودمیام اونجا کنارت...........عاااااااااااااااااااشقتم میوسمت
رومینا
15 آذر 93 9:07
خیلی دلمون براتون تنگ شده بود الهییییییییییییییی وای که چقدر به پسر نازمون سخت گذشته . امیدوارم که زودی مامان جونش برگرده پیشتون و گل پسرمون غرق شادی بشه فدات عزیزم بوسسسسسسس
فروشگاه نادین
15 آذر 93 16:11
سلام لوازم جشن تولد شال و روسری www.nadin-shop.ir