آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

روزهای 33 ماهگی نفسمون

1393/9/15 16:06
نویسنده : مینا حسینی
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان وبابایی انقد همه چی سریع میگذره گل پسرم اصلا حواسم به اینکه 32 ماهگیتو رد کردم نبود آخه روزهایی بود همش سرمون گرم بود نیشابور بعدم دیدن بابایی و اومدن مامانی کلی بهمون خوش میگذشت به کلی یادم برفت که چطو گذشت

دردونه مامان قند عسلم همه زندگی من این روزها مثل همه روزهای دیگر قشنگترین لحظات برا من و بابا جهان رقم میخوره عشق میکنیم وقتی حرف میزنی وقتی انگشت بالا میبری نصیجت میکنی مامان مراقب باش چند بار بهت گفتم من تذکر داده بودم از اینکه انقد مرد شدی موقع هر کاری ازم میخوای بهم کمک کنی مخصوصا سفره جمع کردن.وقتی با بابا جهان با دقت و  عشق بهت نگاه میکنیم شما سر پا راه میری حرف میزنی احساس غرور میکنیم به داشتن وجودت و اینکه وای پسرمون دیگه مرد شده و ابراز وجود میکنه نظر میده  و از عمق وجود دوتایی میگیم خدایا شکرت.

و این ماه و ماهی که گذشت ماه کنجکاوی شما در مورد همه جی سوال میکنی میخوای بدونی از اینکه اخمی تو صورت و من و بابایی باشه احساس نگرانی میکنی میگی بابا جون یا مامان چرا اینجوری بخندین فدات بشم ناز گلم یا با غرق بوسه کردن من و بابایی خودتو لوس میکنی.

غذا خوردنت خوب شده خداروشکر مشکل صبحانه و شیر خوردنت دیگه برطرف شده مدام میخوری میگی من قوی میشم هیچکس حریفم نیس خودت قاشق چنگال دست میگیری میخوری وای نفسی جیگر.

در ضمن خودت لباساتو در میاری میذاری کمدت قشنگم ماشاله به پسمل مرتبم

من و شما توی این روزها با هم میگذرونیم آشپزی بازی نقاشی به قول خودت بازیگوشی میکنیم عاشق دویدن توی خونه پریدن وپشتک زدن حسابی من و بابا جهانو از کت کول میندازی قشنگم

 

اینم هدیه بابا جهان  ماشین کنترلی مکوینگ به مناسبت 33 ماهگی نفسش کلی سورپرایز شدی البته به قول خودت چون پسر خوبیم بودی فقط یه کوجولو بیرون بغل مامان رفتی  بابا هدیه خریده برات نفسم

 

شناخت اشیا البته شما قال میکردی چشم بند نمیذاشتی فقط چشاتو مثلا میبستی اینم قیافت مامان من نمیبینم ها تازه بلدم

 

اینم به قول شما قیچی بازی مامان قیچی خطرناک اما شما مراقبم باش فدات بشم به روشی که یاد دادم بهت سخت بود دهنتو باز میکردی

اینم نتیجه اخر کارم موفقیت آمیز بود

و اینم رنگ آمیزی و نقاشی مک گوین که من عاشقشم چه کتاب چه ماشین چه رنگ امیزیش و از همه مهمتر کارتونش که پلک نمیزنم و مامانو حسابی شاکی کردم

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)