آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

عید غدیر 93 میرزا کوچک مامان

1393/7/22 15:52
نویسنده : مینا حسینی
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم امروز روز عید غدیر بود مرد کوچک من هم میرزا شدی قربونت برم توی این روز که بابایی سرش شلوغ بود من و شما خرید شیرینی و میوه کردیم بعد با بابایی که اومد کلی شما به تقلید بابایی میگفتی مامان جون عیدت مبارک منو میبوسیدی بعدم شروع به بخور بخور و ما هم به این میرزا کوجولوی خودمون تبریک گفتیم شما پشت تلفنم به مامانی عیدو تبریک گفتی

و اما ما مثل همشه پذیرای مهمانی نبودیم آخه اینجا زیاد به رسم و رسومات ما که مهمونی و سر زدن هست اما اینجا متاسفانه نیست اما مهم این بود 3 تایی کنار هم بودیم و شما از مامان عیدی گرفتی

قشنگم حس خیلی خوبی داشتم مرور خاطرات میکرد که یه روزی که تو شیمکم بودی آرزو کرده بودم یه روزی میای و عیدی از مامان میگیری خدا جون ممنونم که این روز هم بهم نشون دادی و لذتشو دادی.

خدایا به خاطر داشتن فرزندی سالم و داشتن زندگی سرشار از عشق به خاطر داشتن همه این روزها تورا شکر شکر شکرشکر.....................


 

خدایا تورا قسم به همین عید بزرگ قشنگت  داشتن فرزند را به همه مادران آرزو به دل عطا کن و مراقب همه کودکان باش.
 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامانی
4 آبان 93 10:01
با کلی تاخیر عیدت مبارک میرزا کوچولو... آمیـــــــــــــــــــــــــــــــن
خاله نرگس
25 آبان 93 16:31
سلام عزیزم خوبی عیدت مبارک عزیز دلم اینجا این رسم و رسومات هنوزم هست.مایه سید داریم که بهش سرمیزنیم از اقوام دوره.
رومینا
5 آذر 93 12:34
مینا جونم نگرانتون شدیم کجایی ؟ امیدوارم که هر جا خستی خوش و و خندون و خوشحال باشید سلام رومینا جون خوبین رادوین جونم خوبه پیش مامان اینا بودیم اینترنت قطع بود اونجا میام به زودی بوس دوست با معرفت من
دایی محسن
7 آذر 93 22:23
سلام عزیزم،ببخشید ک دیر دیر میام اینجا و مثل قبلا بهت سر نمیزنم،این روزا مامان گلی اومده پیشت،اذیتش نکنیا،اون مامان گلی منه،عاشقشم،اذیتش کنی میخورمتا،هی با دایی تصویری چت میکنی مامان گلیو میبوسی حرص منو درمیاری،قوربونت بشم سلام دایی جون فعلا مامان گلی پیش من دلت بسوزه