آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

احوالات آرتین خان در این روزهای جام جهانی 2014

1393/4/1 9:30
نویسنده : مینا حسینی
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گوی به قول خودت و فوتبالیست من امروز هم میخوام از حال و هوات توی این روزهای فوتبالیت بگم قند عسل من علاقه شدید به فوتبال داری از همون یکسالگیت شوتای خیلی قشنگی میکردی تا الان که همه ذوق میکنند برا شوت زدنات. عزیزم این روزا هم با این جام  جهانی 3 تایی کلی رقابت حدس کی میبره داریم که بابایی در کورس مسابقه است کلی هیجان و ذوق و تو هم پا به پای اونا با هر گل زدن ذوق میکنی و خوشحالی شبا هم تا دیر وقت میخوام فوتبال ببینم با زور میخوابی.

دیشبم بازی ایران آرژنتین غوغا بود خونه من و عمه صدیقه کلی داد وبیداد تو هم پا به پای ما حال میکردی چون عاشق داد زدن و قال و قیل کردنی میپردی هوا آخرشم که که ما ضد حالی خوردیم نشستیم به حالت ناراحتی که دیگه شلوغ کاری تموم مامان جون تمومممممممممممم.بعدشم عمه صدیقه توی وایبر به هر  چیزی میخندید تو هم استفاده کلی ادا در میاوردی میخندیدی خلاصه معرکه گرفته بودی

قربونش بشم این روزا هم که شده طوطی هر چی مشنوی مدام تکرار یا یه جایی استفاده میکنی این هم یه خورده نگران کننده شده برا مامان و بابا زیادی باهوش و تیزی به همه ی دقت میکنی  اما گذاشتم به پای اقتضای سنت.یه جاهایی هم خیلی خوب .

مثلا مامان جون من اشتها ندارم یه چیزی بیار بخورم.برعکس میگی

از عروسکات یا ماشینات ناراحتی میگی مامان من اول دعواشون میکنم بعد تذکر میدم

از ما که عصبانی میشی با گریه با اشاره انگشت چند بار گفتم این کارو نکن مگه من نگفتم به خواستت نرسی با گریه بگلم کنننننننننننن بعد آروم میشی

جدیدا هم مامان و بانو صدا میزنی میگی بانو لطفا به من گذا بده از من هم انتظار داری بگم بفرمایید عالی حناب

در مورد بازی کردنت از من مدام نظر میخوای میگی مامان جون به نظرت چی بازی کنم سرگرم بشم و میخوای منم وادار به بازی کنی من حال ندارم باید کمکم کنی خستمتعجببعضی وقتا تعجب میکنیم این جمله هارو چطور یاد گرفتی بکار میبری

دلت آب بازی میخواد ناقلا میگی مامان بوی عرق میدم باید دوش بگیرم فقط اول باید جوجه هامو دوش بدم بو میدن

بابا کار اشتبا کنه زودی جبهه میگیری میگی با حالت اعتراض مامان بابا نگا دوباره این کارو کرد چه کار بدی بابا عذر خواهی میکنه آرتین این دفه عیب نداره

الان از خواب بیدار میشی بقیه دلبریات برا بعد .فدای چشات بشم

این شادی بعد از گل زدن گللللللللللللللللللل

مامان من سوباسام ببین میخام همشو شوت کنم بگو فوتبالیستا نگا کنن

خیز برای شوت کردن

هر روز انواع توپ ردیف میکنم مامانو هدف قرار میدم

اینم بازی گلف که عاشقشی مدام در حال بازی با دو دستت

عاشقتیم پسرم بوس

 

پسندها (1)

نظرات (4)

رضوان
6 تیر 93 16:13
وای وای چ پسمل نازی...چ شوتهایی هم میزنه...جیگرشوووو ;-)
مامان آرتین (الهه)
6 تیر 93 17:40
سلام میناجون. خوبین؟ امان از این وروجکا.حسابی شیطونن و حرفهای قلمبه هم که دیگه نگو. دوستتون دارم سلام فدات شم عزیزم وای واقعا ادم میمونه
سارا مامان آرتین
8 تیر 93 9:50
سلام دوستم منم لینکتون کردم خوشحال میشم بیشتر بهمون سر بزنین
نادیا
9 تیر 93 10:26
سلام پسرخیلی نازی داری ....چه شوتهایی هم میزنه..... مرسی خاله جون