آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

نمایشگاه کتاب در تهران

1393/3/4 13:27
نویسنده : مینا حسینی
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامانی امروز هم اومدم از فرصت لا لا بودن جبگر استفاده کنم برات بنویسم

عزیزم روزها مثل باد گذشت و موقع رفتن شد بعد از 28 روز دوری از بابایی که حسابی دیگه دلتنگت شده باید با همه خاطره و کلی دلتنگی به شهرمون برگردیم دیگه کاریش نمیشه کرد زندگی همین گلم .

با خان دایی ظهر سه شنبه حرکت کردیم و توی ایستگاه قطار بعد خداحافظی با خاله زکی و مامانی که حسابی سخت بود رفتیم تو کلی بهانه شونو گرفتی میخوام برم پیششون.

شب بابایی پرهام توی راه آهن منتظرمون بود و به محض دیدن پرهام خان کلی روحیه گرفتی گلم شب بیصبرانه منتظر بابایی بودیم برسه که نیومد ما خوابیدیم صب که بیدار شدیم بابای کنارمون بود تو هم ذوق کردی هم با حالتی خجالتی بهش نگا میکردی خلاصه بعد صبحانه راهی نمایشگا شدیم که کلی خسته و خوش گذشت.

مامان بدو با پرهام مسابقه وسط این غرفه ها هم شیطنت بهم ریختن کتابا

اینم عشق خاله که توی محوطه مصلی عاشق این بودی ژست بگیری عکس بگیرن ازش

اینم مهد کودک نمایشگاه که سر این دو چرخه با همه جنگیدی که مالکی این منم

اینجا کلی از حق پسر خاله دفاع کردی که اول نوبت پسر خاله منه فدات بشم

پسندها (2)

نظرات (3)

رضوان
4 خرداد 93 17:14
افرین به پسملی اینقد هوای پسر خالشو داره آره خاله جون هم دوسش داره کلی هم کلی سر کله هم میپرن
دایی محسن
4 خرداد 93 22:40
این دو تا ووروجک کین؟؟؟؟؟؟؟؟نمیدونم چرا دوس دارم یه لقمه چربشون کنم.دایی خودمونیم پسر خالتم نازه ها. آره دایی جون پسمل خاله خودم
حسین قلی فندرسکی
6 خرداد 93 14:47
خیلی باحاله آرتین قربونش برم من مرسی