آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

زیارت امام رضا در سال 93

1393/2/31 15:18
نویسنده : مینا حسینی
286 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم امسال به خاطر مریضی بابایی و اتفاقاتی که پیش اومد فرصت نشد که با بابایی زیارت بریم کلی حسرتشو الانه میخوریم اما من و تو خاله زکی خیلی عجله ای برای روزای آخر رفتیم اونجا اولش تا من کارای دانشگامو انجام دادم کار اداری بابی رو تا حدودی راه انداختم تو پبش خاله زکی توی پارک ملت کلی واسه خودت بازی کردی کلی هم بهانه منو گرفتی خلاصه بعد صرف نهار که شما حسابی گرسنه بودی و پلو پلو میکردی به زیارت رفتیم کلی حال داد جای بابایی حسابی خالی بود.

ژستای وروجک کوچولو که توی پارک ملت حسابی دوست داشتی همش عکس بگیرم

اینجا کلی آب بازی و خرابکاری و خودت خیس کردی .به زور وگریه که لیوان آب برد اومدی بیرون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دايي سجاد
2 خرداد 93 17:20
سلااااام دايي جوونم خوبي/دلم برات تنگ شده قوربونت برم .كي بشه بازدوباره بياي پيشم ..فدات شم موش موش دايي دوووووووستدارم عزيزه دل دايي سلام دایی جون قویکه شدم برا غل و غش کردنت میام منم دلم تنگ شده دوست دارم
دایی محسن
4 خرداد 93 8:55
ّّإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإ!!!!!چه عجب بابا،دایی جون سلام،خوبیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟دایی جون خب به ای مامانت بگو مگه حالیش نی ما دلمون واست تنگ میشه که اصلا نمیاد دو تا عکس بذاره واسه دایی تا دلش تنگ نشه،هاااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟ دایی دلش برات یه ذره شده،میدونی از کی همو ندیدیم؟؟؟؟زود پاشو بیا پیش دایی،تا با هم بریم دانشگاه،باشه؟؟؟؟ راستی دایی اینجا سرعت اینترنت خیلی خرابه نمیشه آن بشم همو ببینیم،فقط باید به مامانی بگی نخوابه تا ساعت 2،3 شب که سرعت خوب شد همو ببینیم. دایی جون تو بیا خب پیشم من اون موقع خوابم خب
دایی محسن
4 خرداد 93 8:57
در ضمن این چ طرز ژست گرفتنه؟؟؟؟؟خب نمیگی دایی هوس بوس میکنه؟؟؟؟خب من الان بوس میخوام چیکار کنم ها؟؟؟؟؟؟ چرا مسوولین پاسخگو نیستن؟؟؟؟؟