آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

قند عسلمون مرد شده

1392/10/2 13:31
نویسنده : مینا حسینی
269 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم سلام اومدم برات بگم مامانی با وجود همه خستگی که این روزا به جون خریده اما کلی ذوق داره آخه دیگه کم کم یاد گرفتی و موقع جیش به مامانی اعلام میکنی و بدو میری سمت دستشویی. و من از ذوق میپرم بغلت میکنم میبرمت هر چند بعضی اوقات منو پدری رو سر کار میذاری و فقط برای آب بازی میگی جیش داری و من عصبانی میشم  اما اونجا سر کار میریم به اینکه گولمون زدی میخندیم اما همین شیطناتم شیرین ملوس.پدری هم دیشب یه کفش خوشگل برا اینکه بپوشی و کارتو تو دسشویی انجام بدی خرید تو کلی براشون ذوق کردی و تو خونه پوشیدی همش ادا در آوردی ما خندیدیم انقد خودتو زمین مینداختی عمدا و لوس میکردی و میگفتی دد ینی درد کرد تا ما بوست کنیم دوباره وروجک بازی کنی

 هر چند سخت و خودتم اذیت میشی  اما دیگه چیزی نمونده تلاشمون کامل بشه وروجکم این روزا کلمات شیرینتر میگی مثل اوتاد ینی افتاد وسا ینی وایستا  انور ینی انگور مهنی ینی مهدی  جملاتی مثل بابا وف ینی بابا رفت  مامان بلال ینی مامان بلال میخوام و عاشق بلال خوردنتم همشو میحوری و میپرسیم اسمت چیه؟ میگی اتین. ممون ینی میمون بیتوگو ینی اسب دتر ینی دفتر دا ینی داغ وو........ که الان یادم نیس .راستی عاشق اون غول چراغ جادو تو برنامه خردسالی اسمش به قول خودت چودا ینی چغا صبحا تا بلند میشی کنترل به من میدی میگی چغا فدای این حرف زدنت.

غذا خوردنت هم کم بیش بهتر شده عاشق پلو به قول خودت اولو هستی میوه هن نونه ینی هندونه مثل آقا جون و خان عمو دوست داری دیوانه وار

کلی به مانانی تو سفره پهن کردن و جمع کردن و جارو زدن مخصوصا شیشه آستر کردن کلی کمک میکنی قربون اون دستای کو چیکت برم که عاشق این کارا شده خرابکاری کمتر میکنی چون دیگه کم کم متوجه میشی که چه کاری بد.فعلا کار خلافت ریختن آب روی زمین تو خونه است.

اینم جایزه آرتیم کوچولو بعد گفتن جیشش کلی تو حموم آب بازی کرد

 

قیافه جوجوی ما بعد از شاتوت جمع کردن خونه خان عمو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه صدیقه
27 شهریور 92 11:41
الهی قربونت برم چقد ماشالا بزرگ شدی عزیز دلم. دلم واست یه ذره شده شاه توت من