آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

نه ماهگی و اتفاقات این ماه

1391/9/12 13:32
نویسنده : مینا حسینی
229 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم یه ماه دیگه هم با تمام خاطرات شیرینش گذشت و گل پسرم یه ماه بزرگتر شدی توی این ماه پسرم دیگه بابا ودد و کلمات نامفهوم زیادی با زبون شیرینش میگه از درو دیوار میگیره و راحت راه میره با راه رووکم راه میری اما زیاد دوست نداری توش باشی و یه بازی هم که خیلی دوست داری گرگ بازی که پدری گرگ بشه دنبالت کنه تو با هیجان و انرژی وصف ناپذیری به سمت من چهار دست و پا میدووی و میپری بغل مامانی و کلی میخندی من و پدری دیوانه وار عاشقتیم گلم امیدوارم یه روزی اینو بفهمی.

و اولین دندون شیرینو خوشگلتم از بالا چهار روزی هست سرش بیرون زده  و چند روزی هست شدیدا اذیتت میکنند دردت به جونم میدونم خیلی سخت اما تموم میشه و در عوض پسرم آقا میشه و راحت مثل ما غذا میخوره.

و یکی از اتفاقات دیگه هم برای وروجک مامان افتاد تو خونه بابابزرگ شب توی اتاق جلو چشم من و پدری وقتی بعد شیر خوردن که قرار به خوابیدنت بود شارج شدی و با پارسا با در اتاق بازی میکردی یهو با سر به لبه تیزی سنگ دیوار خوردی و یه کوچولو خون اومد پدری سریع یخ گذاشت کلی گریه کردی منو پدری خیلی ترسیدیم و نگران شدیم و داشت گریمون میگرفت اما دیگه مامان بزرگ مهمون داشت و زشت بود جلو خودمونو گرفتیم خلاصه به خیر گذشت و شما خوابتون برد .

دیگه اینم خلاصه ای از شیطنتای قند عسلمون که هر چی بگم کم گفتم فداش بشم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

م
15 آذر 91 14:23
سلام چه طوری بلا؟ببخشید یه مدتی ازت سر نزدم اخه سرم شلوغ بود.خیلی دلم واسط تنگ شده نازگل.اخه من چی به این مامان بابات بگم که اصلا مراقبت نیستن؟مگه دستم بهوشون نرسه!
m:
29 آذر 91 9:59
بابا خوهشا یه خورده عکس جدید از جیگر بذارید
علامه كوچولو
12 دی 91 9:14
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ما بازم اومديم واااااااااااااااااااااي يك ماهه شما نيستين ؟كجايين پس؟ پسرم چطوره؟
خاله زکی
19 دی 91 16:52
سلام خشگله من.ببخشیدزودترازاینا نتونستم بهت سربزنم.فدای شیطنتات بشم دلم برات یه ذره شده.امان ازدست این مامان وبابات چراعکسای خشگلتونمیریزن قربونت برم من. جیگرخاله اگه بدونی چقددلتنگتم..ولی کاری نمیشه کردبایدتحمل کرددیگه.عاشقتم دیوونه وااااااااااااااااار..