آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

ناز گلم در روزهای 35 ماهگی

1393/11/18 14:48
نویسنده : مینا حسینی
567 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلک مامان انقد مرد شده برا خودش عاشق کمک کردن به مامانش مثل جمع و جور کردن خونه جارو زدن اتاقش و اتو زدن و ظرف شستن غذا درست کردن فدات بشم قشنگم میگی مامان جون دوست داری من کمکت کنمبوس

نمونه ای از کمکهای نازگلم

و یه گردش حسابی به انتخاب پسملم با اتفاق بابا جهانشو مامان مینا یه مسیری پیاده روی که شما عاشق مسابقه دو و هر کدوم یه نقش داشتیم شما مک کوین من سلطان بابا هم چیک و شما باید همیشه برنده میشدی و مدام در حال نقشه کشیدن برا ما هستی که جلو بزنی ما هم ابق بمونیم

خیز برای مسابقه

خط پایان من برنده شدم

 

و قصر شادی به انتخاب شما

قربونت برم برا اولین بار تونستی از سرسره بادی بری بالا و سر بخوری به قول خودت مامان جون کلی لذت بردمخنده

 

فدات بشم اینم یکی دیگه از هدیه های 35 ماهگی که خودت انتخاب کردی  برچسب اموزش رنگها ست فدات بشم هنو تو رنگا مشکل داری کلی باهات کار میکنم وقتی ازت میپرسم میگی مامان یادم بده چیییییییییییییی عاشق این کتابی که بکنی وو بچسبونی

 

پسندها (2)

نظرات (6)

خاله جووون
19 بهمن 93 0:26
سلام عشقم دلم برات خیلی تنک شده عزییییییییییییییییرم ...فدات بشم که انقدخوبی صدماشاالله.دوستت داررررررم
رومینا
20 بهمن 93 10:19
ارتین جون هزار تا لایک داری . فدای شیرین زبونیت که با خوندنشون خنده ام میگیره . همیشه شاد باشی عزیزم
مامانی
25 بهمن 93 13:50
سلام مینا جون ببخشید هی سرمون شلوغه دیر به دیر سر میزنیم به به خیلی خوش گذشته ها سرسره بادی برچسباشوووووو... این وروجکا عاشق برچسبن و بهترین جایزه براشون همین برچسبهاست
مامانی
26 بهمن 93 17:57
افرین ارتین خان ایشالله مرتضی هم بزرگ شد به من توکارای خونه کمک کنه
مامان آرتین(الهه)
3 اسفند 93 21:09
آفرین عزیزم ، واااااااقعا آفرین چقدر عالی که تو این سن و سال گل پسری حس همکاری داره
دایی محسن
6 فروردین 94 10:08
دایی جون،ظرف میشوری؟؟؟؟؟؟باریک اا...