آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

روزهای پایانی دوسالگی نفس زندگیمون

1393/11/26 16:59
نویسنده : مینا حسینی
514 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان وبابا این روزهای قشنگ زمستونی که روزهای پایان دوسالگی نازگل ما هست هم نیز میگذرد و ما شاهد قدکشیدن و بزرگ شدن این شیرین زبون هستیم

فدات بشم توی فامیل معروف شدی به شیرین زبون واییییییییییییی ینی روز به روز شیرین تر و وروجک تر .

میخام یکم از شیرین زبونیات بگم برات یه روز صب به بابا گفتی بابا جون بشین دستاتو ببر بالا بگو خدایا شکر که این پسرو به ما دادیتعجب وقتی مثلا میخای خاطره تعریف کنی اداعا کنی که خیلی قوی بودی میگی مامان جون من وقتی بزرگ بودم اینکارارو کردم وقتی چیزی میخری من بگم منم میخام میگی مامان جون بذار تو هم نی نی بشی خودم برات میخرم قربون این بزرگیت بشم عزیزم

وقتی خوابت نمیاد مامان جون دیگه خواب تو جونم نیس بذا بیاد تو جونم بعدا.

این روزا هم که عاشق دویدن و شخصیت دادن کارتونها که خودت مک گوینی من سلطان وبابا هم چیک مدام بیرون در حال مسابقه دادن وقتی جلو میزنی یا از دست بابا تو بازیها در میری میگی من نابغه کوچولوی باهوشم

یکی از کارای قشنگ دیگه پسملم تو این روزا که من وباباشو تا حد جنون میبره اینه که میای خوودتی میندازی تو بغلمون بعد با دست میزنی پشتمون میگیم چرا میزنی این ینی چی؟میگی آخه تو گل منی ناز منی عشق منی وای نفس عشققققققققققققققققققققققق

وقتی تو بازی باهات همکاری کنیم بدویم ذوق کنی میگی مامان تو خیلی نازی

وقتی از دیدن یه چی خیلی خوشحال بشی یا کارتون مورد علاقه یا بازی مورد علاقه میگی وای مامان من لذت میبرم

وقتی یکی باب میلت نباشه مثلا خان عمو که میاد پیشت میخاد بره میگی نرو اما میره یا بابا که میخاد بره و شما دوست نداری بوست میکنند انقد اشک میریزی و میگی بوسمو بدین بعد ازز دهنشون میگیری و میچسبونی اونجایی که بوسیدنخنده

اگه نتونی با قاشق مثلا ماکارونی خوردن که برات سخت بخوری میگی مامان چرا من بزرگ نشدم

بعد از بازیهای جام ملتهای اسیا شما توی فوتبال اشکان دژاگه هستی و مدام میخای که منم قوچی باشم تو گل بزنی

خونه بابابزرگ بودیم که بابابزرگ و مامان بزرگ سر یه چی یه خورده با صدای بلند صحبت کردن رفتی گفتی بسه دیگه چه خبره دعوا نکنید چند بار گفتم دعوا کار بدیه

وخیلی دوست داری جو و شاد کنی و همه بخندن و میزنی جاده خاکی بعضی وقتا تو حرفات که یه نمونه کامل تو خونه بابابزرگ اجرا کردی که با اخم من خاتمه یافت شما از من عذر خواهی کردی بعد رفتی به مامان بزرگ گفتی این حرف اشتباهی مامان بزرگ نگین انگار نه انگار که خودت گفته بودی انداختی گردن یکی دیگه و ازش ایراد گرفتی کلی تو دلم بهت خندیدم به این کاران یکی یه دونه مامان داشتم میترکیدم از خنده اما لازم بود اخم.

از اینکه یکی اخم کنه خیلی دلت میگیره رفتیم یه جا بیرون مدام گیر داده بودی چرا خانم اخم کرده میگفتم اون قیافش همونطوریه گفت نه اخموی.

من اگه توی فکرم باشم میای میگی مامان جون چرا عصبانی هستی میگم نه میگی اخماتو باز کن دوست داری مدام بخندیم نفسی مامان نفس.

اگه توی ابراز محبتامون ناخواسته بگیم الهی بمیرم شاکی میشی میگی این حرف اشتباهیه اخمات میره تو هم میگی بابا جون باید بگی قربونت بشم الهی

عزیزم دیگه تا همین قد خاطرم هست بازم یادم بیاد برات مینویسم همه ی زندگیه مامان وبابا.

عاشق ماشین بازی دویدن و مسابقه گذاشتن قایموشک بازی کارتون اسکار بره بازیگوش و میگ میگ و تام جری و اندی و کیپ و میوه خور زیاد ماشاله مخصوصا نارگیل و توت فرنگی و لیمو شیرین و پرتقال و خیار و هم چنان سالاد خور و پلو خور همه جوره پایه.

 

وروجک من هر موقع باباش میاد میگه یه خونه با متکا درست کن بعد پشتش قایم میشه بابا میاد ارتینم کجاست میگه من اینجامقه قهه بعد کلی گشتن بابا خودت خودتو باید نشون بدی میپری بغل بابا جهان

اینم هدیه بابا جهان که به قول خودت چون بچه خوبی بودی به مامان کمک میکنی غذا میخورم قوی هستم خریده کلی حال کردی براشون مدام بازی میکنی که اموزش قوانین راهنمایی رانندگی و از قضا ماشین مک کوین که عاشقشی

 

واین عروسک انگشتیا که مدام شما باید نقش حیوون قوی و بازی کنی که همه رو نجات میدی از دست حیوونای بدجنس اینم نمایش عروسکی پدر و پسری با تماشگر مامانی خیلی خوش گذشت و قشنگ بود و هر دوتون عالی بودین و من لذت بردم هستی من.

 

پسندها (3)

نظرات (11)

خاله جووووون
26 بهمن 93 23:05
سلام عشقم نفسم ووووووووووووای ک دلم ضعف میره وواست....چیزی نمونده تاعیدکه ایشالله ببینمتون
رومینا
27 بهمن 93 10:32
خیلی گلی عزیزم کلی شاد شدم از خوندن مطلب شیرین زبون
رضوان
27 بهمن 93 15:50
جاااانم شیرین زبون ناز خاله..یعنی عاشق حرف زدن بچه هام
خان داييs
29 بهمن 93 22:36
عاشششششششششقتم عشششقم خيييييلي بيقرارم واس ديدنت بخدا.. دوست دارم وحشتناك دايي جون
مامان آرتین(الهه)
3 اسفند 93 21:07
عزیزم چه جایزه خوبی واست خریدن دستشون درد نکنه خییییلی مهیجه منم هوس کردم البته واسه خودم
مامانی
10 اسفند 93 14:04
💓روز پسر مبارک💓 امروز تو تقویم هخامنشی روز پسره...9 اسفند ﺭﻭﺯ ﭘﺴﺮ ﻣﺒﺎﺭكــ بابايي هاي اينده سلطان غــرورا تكيه گاهاي محكــم غيرتيـــاي خواستنــي تـه ريش دارا گــُل پسـرا كه دنياشون پر از پیراهــن و شلواره پر از کتونی و کالج و ادکلن قربون صدقه هایی که از مادرشون میرن چشم غره هایی که به باباهه میره صاحب تلفن های 1 دقیقه ای عاشقهای مطلق مامانا ابهت دستهای مردونه سر گذاشتناشون روی پای مادر عاشقان سیب زمینی سرخ کرده آهنگ گوش دادنای نصف شب,تو اتوبان با ناراحتی ﺑﻪ یه عکس نگاه کردن دوش گرفتنای 5 دقیقه ای قولهایی که وقتی میدن رد خور نداره کلمه های رمزی که فقط خودشون معنیشو می دونن دنیای پسراشاید پر از غصه های یواشکیه ولی، پر از عشقه که اخرش به مامانشون ختم میشه اهای پسر دارها......... روز پسرهاتون مبارك
مامانی
10 اسفند 93 14:06
اوه اوه چه دلبری میکنه ارتین جون مینا جونم واقعا باید دستاتو ببری بالا و خدارو شکر کنی به خاطر داشتن این شیرین زبون فدات عزیزم حتما همین طوره
خاله زكي
11 اسفند 93 19:23
توووووولدت مبارك اي گل گلدون من هزارسال زنده باشي بسته به توجون من هديه ي تولده من پيشكش چشماي تو نازگل زيباي من چشام زيره پاي تو.... ممنون خاله جونم
ماماني
11 اسفند 93 19:27
پسرم يك جهان قاصدك نازبه راهت باشد بوي گل نذرقشنگي نگاهت باشد وخداوندشب وروزوتمام لحظات باهمه قدرت خودپشت وپناهت باشد..نازنينم تولدتت مبارك ممنونم مامانی از این همه لطف محبتتون
محمد
16 اسفند 93 19:31
سلام مهم اینه که حراج واقعی باشه... خریدی ارزان با تخفیف این روزای وبسایت تلیپ اینترنتی خرید کنید و در محل پرداخت کنید. telip.ir
دایی محسن
6 فروردین 94 10:05
پدر سوخته