آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

برف

1392/10/21 22:41
نویسنده : مینا حسینی
270 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم بلاخره یه برف درست حسابی تو شهر ما اومد که ناز گل ما هم بره کلی حال کنه از صبح منتظر بابایی شدیم بیاد که 3 تایی بریم تو برفا کلی بازی و آدم برفی درست کنیم این اولین برفی هست که پسر شاهد باریدنش.کلی خوشحال بودی همش میدوویدی تو برفا مثل بابایی برف جمع میکردی میچسبوندیش به آدم برفی بعدم شروق کردی به گوله برف پرتاپ کردن یکی به مامان یکی به بابا میخندیدی انقد بازی کردی دستات یخ زد شروع کردی به گریه کردن فدای اون اشکات بشم بابایی زودی بغلت کرد و الفرار.

مامانی و نشونه گرفتم بهش برف بزنم اول مامان بعد میرم سراگ بابایی

اینجوری مامانی خوب به بابایی کمک میکنم

مامانی سردم بریم عکس نمیخوام اینم حاصل تلاش بابا جونم و خودم با نظارت مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دایی محسن
23 دی 92 7:33
اوووووووووووووووووخ دایی قوربونت بشه ماشاا... چقد بزرگ شدی دایی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!برف بازی حسابی حال داده ها!!!خوب خودتو قایم کردیا! سلام دای جون ممنون همیشه به وبلاگم سر میزنی جات خالی حسابی حال داد
خاله زکی
24 دی 92 11:53
سسسسسسلام عزیزه دلم قوربون اون دستای کوچولوت برم من که یخ زدن..کاشکی اونجابودمواون دستای ظریفتومیبوسیدم..وووووای که چقد دلم ول وله ی دیدنتوداره خاله ی...دوووووستدارم هموجور فدات خاله جون زودی میام پیشتون
رضوان مامان رادین
24 دی 92 12:41
ای جووونم عسلم...چقدر برف بازی کردی واسه خودت خاله جون...چه آدم برفی قشنگی منم شما را لینک کردم خانوم گل ممنون خاله جون
مامان بنیتا
12 بهمن 92 1:52
سلام عزیزم ممنون که بهمون سرزدی منم شمارو لینک کردمماشالا به گل پسر نازت خدا حفظش کنه تاجایی که تونستم خوندم فکر کنم پسر خیلی آروم و خوبیه ایشالا خیرشو ببینین گلم ممنون عزیزیم