آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

سومین مروارید خوشگل آرتین خان

1391/8/23 16:16
نویسنده : مینا حسینی
238 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من ٣ روز پیش یه دندون خوشگل وناز پهلوی اون دو تا دندون خرگوشی از پایین در اومد گلم کلی برات من و پدری ذوق کردیم آخه خیلی بانمک شدی تازه پسرم داره مرد میشه مثل یه شیر قوی من و پدری رو گاز میگیری ما که از شدت درد صدامون در میاد بعد با اون چشای شیطونت یه نگا میکنی میخندی چقدرم تیز وای وای قربونشون برم یه دنیا .

مبارکت باشه یکی یه دونه دوست داشتنی ما .

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علامه کوچولو
23 آبان 91 16:49
خدااااای من چقدر ملوسه این پسر ماشاءالله دندون جدیدت مبارک عزیزم
مامان علیرضا
23 آبان 91 21:46
مبارک باشه
خاله زکی
23 آبان 91 22:32
سلامممممممممم چطوری پسمل نازوخشگل.جات خالی خاله جون اقاپرهام اومده پیشمون کاش توهم میومدی نانازی دلمون واست خیلی تنگ شده .فدای چشای نازت بشم دوستدارم ماااااااااااچ
s:m:h
24 آبان 91 10:00
ماشاالله.واقعا داری مرد میشی عزیزم.
علامه کوچولو
25 آبان 91 20:37
من عاشق بچه هام تا جاییکه بتونم بهتون سر میزنم


ممنونم منم خوشحال میشم