آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

لحظه های انتظار

1390/7/22 14:37
نویسنده : مینا حسینی
301 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل پدر سلام

 من چند روزه که احساس می کنم که دارم عاشقت می شم چون من قبلاً قلبم عشق مادرت رادر خود جای داده است این احساس می شناسم به همین خاطر است که این حرف را می زنم .

عزیزم تو حالا در شکم مادرت هستی وبا مادرت در قلبم جای داری این را بدان که تورا در قلبم در کنارمادرت قرار دادم تا بدانی که هرلحظه که می گذرد بیشتر دوستت می دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی سید کوچولو
22 مهر 90 15:43
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........