آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

واکسن دو ماهگی آرتین کوچولو

1391/2/12 8:47
نویسنده : مینا حسینی
322 بازدید
اشتراک گذاری

جوجو کوچولوی مامان دیروز 2 ماهه شد خوشگلم دیروز یکی از اون روزایی بود که مامان 1 ماه استرسشو داشت.

پدر جون اون روزو  مرخصی گرفت صبح بعد خوردن صبحانه رفتیم درمانگاه من انقد هول کرده بودم تازه اونجا متوجه شدم کارت واکسنتو برنداشتم پدری با سرعت جت رفت و آوردش من که طاقت دیدنشو نداشتم پدر مثل همیشه آروم و خونسرد بالا سرت بود تا واکسنتو زدن جیگر مامانی تو عالم خواب اولیشو بعد از زدن تازه متوجه شدی جیغ زدی قربونش برم بعدم که تموم شد شیر خوردی تو بغل پدری خوابت برد راستی وزن و قدتم توی خواب گرفت وزن قند عسلم 6کیلو و600گرم و قدشم 59 بود و گفت همه چی عالی پیش رفته ماشاالله به گل پسر خودم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)