آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

روز تولد

1391/12/10 21:11
نویسنده : مینا حسینی
274 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد یکسالگی گل پسرمونه فقط خواستیم بگیم تولدت مبارک.

                     

 

بازم شادي و بوسه ، گلاي سرخ و ميخک

ميگن کهنه نمي شه تولدت مبارک

تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز

از اسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا

يه کيک خيلي خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

يکي به نيت تو يکي از طرف من

الهي که هزارسال همين جشنو بگيريم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو اين روز پر از عشق تو با خنده شکفتي

با يه گريه ي ساده به دنيا بله گفتي

ببين تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستي و چشمات بهونه س واسه خوندن

همين شعر و ترانه تو دنياي ما زندس

واسه تولد تو بايد دنيا رو اورد

ستاره رو سرت ريخت تو رو تا اسمون برد

اينا يه يادگاري توي خاطره هاته

ولي به شوق امروز مي شه کلي قسم خورد

تولدت عزيزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اينه و شمعدون

الهي که هميشه واسه تبريک امروز

بيان يه عالم عاشق ،بياد هزار تا مهمون   

دوست داریم تنها امید مامان و بابا  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هیراد و عمه لیلاش
10 اسفند 91 15:49
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما عزیزم تولدت مبارک
سودابه
10 اسفند 91 19:16
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک هورااااااااااااااااااااااز طرف من و نوه های گلم محمد متین و محمد مانی
jahandar karami
11 اسفند 91 7:05
سالروز زمینی شدنت مبارک . . . راستی از ونوس و مریخ چه خبر !؟
مامان علیرضا
11 اسفند 91 14:31
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه خوشکلم. ایشالا صدساله بشی.
دایی محسن
11 اسفند 91 15:54
سلام چه طوری دایی؟خوبی؟تولد مبارک ایشا... صد سال زنده باشی وروجک.البته من دو روز پیش زنگ زدم وتولدتو تبریک گفتم یه وقت نگی دایی بی معرفته و یه روز دیر تر تبریک گفت؟!خیلی دوست دارم.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
خاله زکی
12 اسفند 91 11:19
همیشه به قداست چشمان توایمان دارم/چه کسی چشمان تورارنگ کرده است/چه وقت دیگرگیتی تواندچون تویی خلق کند/فرشته ای فقط درقالب یک انسان/فقط ساده میتوانم بگویم گل من توووووووولدت مبارک
خاله زکی
12 اسفند 91 11:31
سلام عشق من اگه بدونی چقداینجادلامون برات تنگ شده شمایک ساله شدی ومالحظه لحظه بزرگ شدنتوندیدیم.ولی درعوضش هرروزتلفنی بازبون خودت باخاله حرف میزنی.جیگرخاله انشاا...تعطیلات نوروزکه بیاین اینجاواسه تولدتوواقاپرهام یه سورپرایزه حسابی داریم..تولدت پرازنور.خوش اومدی ستاره.اگرجه ازراه دور.هیچ فایده ای نداره.دوستتدارم بینهایت