آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

شیرین ترین میوه مامان و بابا

قثصضشسیبلتم

دهمین ماه تولد آرتین کوچولو

1391/10/15 0:11
نویسنده : مینا حسینی
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی مامانی عزیزم این روزا کمتر فرصت میکنم بیام سراغ نوشتن آخه ماشاله انقد وروجک و شیطون شدی همش باید کنارت باشم و پدری هم مشغول امتحاناتش

پسر گلم این ماه هم مثل ماههای دیگه خیلیزود برا پدری و من گذشت اما شیرینتر از همیشه مخصوصا برا من آخه فک میکنم یکی از قشنگترین حسی که یک مامان میتونه بهش دست بده زمانیه که کلمه مامان از دهن نی نی کوچولوش بشنوه.امیدوارم همه ای مامانا ی دنیا اینو تجربه کنند.

قشنگم تو این ماه چهارمین دندون خوشگل دیگت از پایین در اومد مبارکت باشه تازشم کوجولوی ما چند شبی هست بدون کمک از کسی و جایی 5 قدم راه میره بعد با یه پرش میپری بغل پدر جون و با تمریناتی که پدری بهت میده هر روز داری پیشرفت میکنی هوراااااااااااااااااااااا.

وشنیدن بعضی از کلمات با زبون شیرینت مثل بد.وای. و ...و تقلید بعضی کارا از ما مثل گرفتن کنترل سمت تلویزیون تقلید خنده ما و شیطنتای زیادی که کلی میخندیم .و از وروجک بازیای دیگت ترسوندن هانا جون با داد زدن سرش اشکشو دراوردی به خاطر این تو شب یلدا خونه بابا بزرگ دیگه ازت فرار میکرد و میترسید.

و یکی از هیجان آمیزترین کارات تو این ماه آب بازی تو وان حموم خان عموهمراه عمو بود وقتی میری توش انقد ذوقزده میشی کلی دادو بیداد و سر صدا وخنده همه ای انرژیتو خالی میکنی و همه مارو به وجد میاری و عمو تا وقتی که خسته شی پا به پات میشینه و مراقبت.قربونت برم یه دنیا.

خوب دیگه عزیزم پدری رو کلی خسته کردی بیشتر از این اجاره نمیدی جیگرم دوست داریم جوچو کوچولو

بوسسسسسسسسسسسسسسسسس.

آرتین کوچولو در حال راه رفتن

اینم پرهام خان پسر خاله آرتین جون عشق خاله که دلتنگشم حسابی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

s;m
23 دی 91 23:12
وای ماشاا... چه طوری خوب؟عزیزم یه مدت ازت خبری نبود ماشا... به خودت و پسرخالت.خیلی نازید پسرخالت که شدیدا شبیه دختراست.خیلی دوستون دارم.میبوسمتون
علامه كوچولو
24 دی 91 12:38
قربون اين ماه كوچولو برم كه اينقده نازه من قبلا نظر گذاشته بودم اما مثل اينكه قالبتون عوض شده نظرات هم پاك شده
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
25 دی 91 0:45
ماشاا... دوباره سلام عزیزان دلم فداتون بشم الهی.کی بشه بگیرم یه بوس آبدار بکنمتون؟ایشا... بخورمتون
m:sh.
23 بهمن 91 12:17
aziz del bradar be on babaye bekaret bego 4ta matlab gadid bezare.mordim az bas sar zadim va chiz ghadime didim
نامحسوس
5 اسفند 91 11:56
سلام عزیزم خوبی؟دایی مگه نگفتم به اون بابای بیکارت بگو4تا مطلب جدید بذاره؟
m
5 اسفند 91 11:58
در ضمن چرا همه نظرات پاک شده؟مامان ارتین!